CAREER

MENU

JOB VACANCY

HOW TO APPLY

BEYOND THE LIMITS

Corporate Orientation Program

Welcome to our Nissan family. We make sure that you fit right in on your very first day in with our Corporate Orientation Program. Know what it is like to be part of the Nissan family, understand our progressive corporate culture and working style, as well as your benefits and welfare programs.

Careers Development

Here at Nissan, we strongly believe that everyone has to grow. We have prepared a number training courses, both online and offline, to facilitate and meet the needs of everyone of our employee. We aim for our employees to develop their knowledge and thinking skills, as well as opening up to more ideas and perspectives so everything we know can be passed on and shared to one another. We believe that by learning more, together our company will become a driving force into the future.

HR RECRUITMENT CENTER

CONTACT US

CLOSE

APPLICATION FORM แบบฟอร์มสมัครงาน

Position Applied for (ตำแหน่งที่ต้องการสมัคร) *

  • Personal Data (ประวัติส่วนตัว)

      Up to 2MB per attachement.
    (ขนาดของภาพไม่เกิน 2MB)*

      ไฟล์ Resume *
    สกุล .pdf, .docx, .xlsx

  • Title (คำนำหน้า) *

  • Marital Status (สถานภาพสมรส) *


  • Military Status (สถานภาพทางทหาร) *

  • Current Address (ที่อยู่ปัจจุบัน) *

CLOSE

APPLICATION FORM แบบฟอร์มสมัครงาน

Education Background (ประวัติการศึกษา) *

  • EDIT SAVE DELETE DELETE

Add Education

Employment History ( List from recent employment first ) ประวัติการทำงาน (เรียงจากที่ทำงานปัจจุบัน)

  • Company’s Name (ชื่อบริษัท)

    EDIT SAVE DELETE DELETE

Add Work Experience

CLOSE

APPLICATION FORM แบบฟอร์มสมัครงาน

Skill & Ability (ทักษะ/ความสามารถพิเศษ) *

    EDIT SAVE DELETE DELETE

Add Language

  • Computer Skills (ทักษะคอมพิวเตอร์)

  • Typing Speed

  • Driving Ability (ความสามารถในการขับขี่)

    Car Driving (สามารถขับขี่รถยนต์)
    Own a Car (มีรถยนต์ส่วนตัว)

Training and Activity (การฝึกอบรมและกิจกรรม)

CLOSE

APPLICATION FORM แบบฟอร์มสมัครงาน

Reference (บุคคลอ้างอิง) *

    บุคคลอ้างอิง (1) *

  • Title (คำนำหน้า) *

  • บุคคลอ้างอิง (2)

    Title (คำนำหน้า)

  • Emergency Contact (ผู้ติดต่อกรณีฉุกเฉิน) *

    Title (คำนำหน้า) *

  • Application Source (ช่องทางข่าวสารการรับสมัคร) *

Other Information (ข้อมูลอื่นๆ) *

  • Are you available to travel and work outside the workplace?
    ท่านสามารถเดินทางไปปฏิบัติงานนอกสถานที่ได้หรือไม่?

  • Are you available to relocate and work in upcountries as assigned?
    ท่านสามารถเดินทางไปปฏิบัติงานต่างจังหวัดได้หรือไม่?

  • Can you do shift work ?
    ท่านสามารถทำงานเป็นผลัดได้หรือไม่?

  • Are you have any underlying or chronic diseases? If yes, please specify
    ท่านมีโรคประจำตัวหรือโรคติดต่อเรื้อรังหรือไม่?

  • Have you had any serious illness, accident or surgery? If yes, please specify
    ท่านเคยเจ็บป่วยร้ายแรง ประสบอุบัติเหตุหรือผ่าตัดหรือไม่? ถ้ามี โปรดระบุ

  • Have you ever had any legal action (civil or criminal) taken against you?
    ท่านเคยถูกดำเนินคดีแพ่งหรือคดีอาญาหรือไม่?

  • Have you ever worked with Nissan Group ? If yes, please specify
    ท่านเคยทำงานในเครือนิสสันหรือไม่? ถ้ามี โปรดระบุ

..

OK

คุณต้องการออกจากหน้ากรอกฟอร์มสมัคร
หากท่านกด “ตกลง” ข้อมูลที่กรอกไว้จะถูกยกเลิก

Are you sure you want to leave this page?
If you leave the page, these changes will be lost.

คุณต้องการออกจากหน้ากรอกฟอร์มสมัคร
หากท่านกด “ตกลง” ข้อมูลที่กรอกไว้จะถูกยกเลิก

Are you sure you want to leave this page?
If you leave the page, these changes will be lost.


กรุณารอสักครู่
Please wait...

ยื่นฟอร์มสมัครเสร็จเรียบร้อย

ท่านได้ยื่นฟอร์มสมัครเสร็จเรียบร้อย กรุณารอการติดต่อกลับจากฝ่ายทรัพยากรบุคคล ทางโทรศัพท์ หรือ ทาง E-mail

Your job application has been submitted successfully.

Only shortlisted candidate will be contacted by HR via phone or e-mail for further steps.

OK


กรุณารอสักครู่
Please wait...

ยื่นฟอร์มสมัครเสร็จเรียบร้อย

ท่านได้ยื่นฟอร์มสมัครเสร็จเรียบร้อย จากนั้นรอการติดต่อกลับจากทาง E-mail หรือฝ่ายทรัพยากรบุคคล ทางโทรศัพท์

Your job application has been submitted successfully.

Only shortlisted candidate will be contacted by HR via phone or e-mail for further steps.

OK